Akce roku 2013

Přerovský Halloween otaku sraz

Kdy: 26.- 27. říjen
Kde: Přerov
Kdo se z nás zúčastnil: Uchiha Ika, Shiki, Aiko Tsubaki, Dechi Kazemai

Kostýmy:
Uchiha Ika - Misaki Mei (Another)
Dechi Kazemai - Akazawa Izumi (Another)
Shiki - Zomnie


Neboť je Přerov město, které je nám nejblíže tak jsme si řekli, že této malé události se zúčastníme. A byla to paráda. Od hraní ulítlých her přes stezku plnou úkolů k turnaji pogy, jsme si to užili.
I když je někdy velice vhodné si vybírat kostým podle počasí a hlavně si ještě před tím rozmyslet jestli budeme spát tam nebo doma. Blbý nápad si nevzít spacák. -.-
Jinak večer byl zakončen tombolou, která každého něčím odměnila.


Album:



Animefest

Kdy: 10.- 12. května
Kde: Brno výstaviště
Kdo se z nás zúčastnil: Uchiha Ika, Mokuzu, Shiki, Kuroi Karaa

Kostýmy: 
Uchiha Ika - Hidan (sexy no jutsu)
Mokuzu - Hatake Kakashi


Této naší první akci spojené s cosplayem jsem se bohužel nezúčastnila. Neboť jsem nebyla plnoletá a mojí rodiče se k tomu nějak nevyjádřili. Tedy až na mého tátu, který k tomu měl spíše kousavou poznámku typu "Budeme muset koupit kondomy". Známe Rodiče.
Takže jsem nejela a rovnou jsem s ním komunikaci vzdala. Ovšem několik "vyvolených" se tam dostalo a když se vrátili byli plní zážitků.
Většinou spojených se škaredým počasím, ale to jim nezkazilo zábavu a i tak si to užili.
Nikdo se z nich ničeho nezúčastnil, myslím tím cosplay soutěži nebo jakýchkoliv soutěží.
Jak mi vyprávěli, co tam dělali, nejvíce mě dostal zážitek, jak společně dělali kraviny a to i přesto, že mrholilo. Ani si nevšimli, že nad nimi je balkón, z kterého je pozorují lidi. Až když se začali smát tak až tehdy si toho všimli. 
No nesmějte se, když Hidan a Hidanova ženská verze hrají fanfrpál a místo košťat létají na jejich kosách. A zbytek lidí jsou míče.


Komentáře

Oblíbené příspěvky