Akce roku 2014

Animefest

Kdy: 9.- 11. května

Kde: Brno výstaviště
Kdo se z nás zúčastnil: Uchiha Ika, Mokuzu, Shiki, Dechi Kazemai, Tenshikage


Kostýmy: 

Pátek: 
Dechi Kazemai - Uzumaki Kushina (Naruto)
Uchiha Ika - Mephisto (Ao no exorcist)
Shiki - Sai (Naruto)


Sobota:
 Dechi Kazemai - Rem (Death Note)
Uchiha Ika - Amane Misa (Death Note)
Tenshikage - Tobi (Naruto)
Mokuzu - Hatake Kakashi (Naruto)


Animefest 2014 byl pro mě prvním Animefestem a musím říct náramně jsem si ho užila. Popravdě, co se týká přednášek tak mám pocit, že jsem ten rok na žádné nebyla, ale to asi nikdo z naší skupinky. Co si však budeme namlouvat, je to těžké se na nějakou přednášku dostat.

Takže mě nejvíce bavilo se pohybovat na "náměstí" a pozorovat všechny ty cosplayery.

Album:

Animefest 2014

Komentáře

Oblíbené příspěvky