Akce roku 2016


Lolita burza - Olomouc

Kdy: 8.10.2016
Kde: Olomouc - Čajovna Kratochvíle
Pořádá: Porcelain Doll a Lolita centrála
Kdo se z nás zúčastnil: Dechi Kazemai, Uchiha Ika a náš fotograf Jacob

Kostýmy:
Random Lolity


Zúčastnit se této sešlosti byla paráda, náramně jsme si to užili. Bylo to klidné posezení, dali jsme si kafe, čaj a něco na zakousnutí. Parádně jsme si pokecali a něco malého nakoupili.

Album:



Přerovský Otaku sraz ( Pokémon)


Kdy: 6.-7. 8

Kde: Přerov, Laguna
Kdo se z nás zúčastnil: Dechi Kazemai, Uchiha Ika a Jakub

Kostýmy:

Dechi Kazemai - Uzumaki Naruto
Uchiha Ika - Uchiha Sasuke


Sraz, který se nesl v duchu Pokémon...

No, byl to spíš paralelní vesmír Pokémon, neboť naše úžasné týmy si trošku vyměnili role... Tým Ash byl zlý a tým Rocket zas poctivý... :D Prostě sranda musí být...
Až na pár karambolů při jedné z her to byl povedený sraz. Plný různých debat a her.
Podle mě nejlepší hra byla městečko Palermo, která se hrála od půlnoci do čtyř hodin do rána, nazapomenutelný zážitek! :)

Album:





Animefest

Kdy: 29.4 - 1.5
Kde: Brno, Brněnské výstaviště
Kdo se z nás zúčastnil: Dechi Kazemai a Nessa

Kostýmy:
Pátek:
 Dechi Kazemai - Uchiha Izuna (Naruto)
Nessa - Sukuba démonka

Sobota: 
Dechi Kazemai - Uchiha Madara (ženská verze, Naruto)
Nessa -  Sukuba démonka, Upír

Neděle:
Dechi Kazemai - Little Red Riding Hood
Nessa -  Upír

Musím říct, že letos, i když měli nově pronajmuté prostory což bylo super, byl letošní Aminefest slabota. Tedy aspoň podle mého názoru...

Nevím chyběla mi tam ta každoroční atmosféra, takže když nastala neděle chtěla jsem domů.
Lidi já v tu neděli byla tak otrávená a unavená, chtěla jsem domů... což se mi nikdy nestalo.
No naštěstí jsem si to i tak užila, aspoň sobotu! Ta byla perfektní!!!!
Všem děkuji za krásnou sobotu.

Album:


Komentáře

Oblíbené příspěvky